On-demand webinar

Ledarskap, ny teknik, engagerade medarbetare - Vad krävs för att skapa nöjda medborgare? 💫

Om webinaret 💻

Ledarskap, ny teknik och motiverade medarbetare – vad krävs för att skapa nöjda medborgare?

  • AI och ny teknik i relation till övriga kanaler och kontaktytor
  • Vad krävs av ledarskapet och medarbetarna i framtidens medborgarservice?
  • Effektiva processer och systemstöd för snabb och effektiv service
  • Mätning och styrning för att utveckla verksamheten framåt
  • Brilliants benchmark – vilken bransch skapar nöjdast kunder och varför?

Skärmbild 2024-04-03 154413Se hela den föreläsning David Scharfstein, affärsutvecklare på Brilliant, höll under Ability Partners konferens "Framtidens medborgarservice och kontaktcenter". 

Dela webinaret

Smart och aktiverande plattform

Vill du veta mer om Brilliant och hur vi kan hjälpa er att stärka era kund- och medarbetarrelationer? 

Anmäl dig till vårt nyhetsbrev