Hoppa till innehåll
Svenska
  • Det finns inga förslag eftersom sökfältet är tomt.

Del 1 - Introduktion

Den här introduktionen riktar sig till dig som driver och administrerar er organisations arbete kring medarbetarupplevelse - att mäta, analysera och agera.

Introduktionen är tänkt för att ge dig övergripande förståelse och grund i hantverket att driva er organisations arbete med medarbetarupplevelse och utvecklingsarbete. Du lär dig grunderna i att administrera undersökningar och supportera i organisationens uppföljningsarbete. Introduktionen guidar dig genom de olika delarna och ger inblick i förberedelser inför och under både undersökningar och uppföljningsarbete.

Inom varje område finns länkar till fördjupande läsning i hjälpcentret. 

Innehåll:

  • Metod 
  • Planera - mät och uppföljningsstrategi
  • Förbered - administrera organisations- och medarbetardata - ryggraden för lyckade undersökningar och uppföljningsarbete
  • Mät - administrera undersökningar
  • Analysera - få insikter av resultat
  • Agera - uppföljningsarbete strategiskt och för varje team

▶️ Vidare till Del 2 - Metod