Hoppa till innehåll
Svenska
  • Det finns inga förslag eftersom sökfältet är tomt.

Vilka frågor ställer vi i kundundersökningarna?

Du kan se vilka specifika frågor som ligger bakom resultaten genom att gå till Kundundersökning, hovra över faktorerna och läsa vilka frågor som är kopplade till respektive faktor. Du kan också gå till Kundundersökning, välja sidan Resultat per faktor, klicka på faktor och sedan välja ”Visa resultat per fråga”.

Brilliant erbjuder ofta färdiga paket med rekommenderade frågor som kan användas för jämförelser inom branschen, eftersom flera kunder använder samma frågor. Dessa paket kan dessutom kompletteras med egna, unika frågor efter behov.



Hur brilliant standard ser ut för telefon/SMS ⬇️

Tack för din feedback!

 

Vi uppskattar att du hjälper oss att bli bättre.

  • Tid: Att svara tar ca 2 minuter.

  • Hur du svarar: Tryck på en siffra från 1 till 5 på din telefon, där 1 = sämsta betyg och 5 = bästa betyg.


Frågor i undersökningen

  1. Svarstid [BM] – Kom du snabbt fram till en kundmottagare?

  2. Engagemang [BM] – Upplevde du kundmottagaren som engagerad i samtalet?

  3. Empati [BM] – Upplevde du att kundmottagaren visade förståelse för din situation?

  4. Kunskap [BM] – Upplevde du kundmottagaren som kunnig?

  5. Uppklarning [BM] – Upplevde du att du fick svar på din fråga och ditt ärende löst?

  6. Enkelhet [BM] – Gjorde vi det enkelt för dig att lösa ditt ärende?

  7. Generell nöjdhet [BM] – Är du nöjd med samtalet som helhet?

  8. NPS [BM] – Hur sannolikt är det att du skulle rekommendera oss till en vän eller kollega?


Tilläggsfrågor NKI

  • "Berätta gärna hur du upplevde kontakten med oss. Vad gjorde vi bra och vad kan bli bättre?"