Hoppa till innehåll
Svenska
  • Det finns inga förslag eftersom sökfältet är tomt.

Jag kan inte logga in i Brilliant Navigator, hur ska jag göra?

Här kommer några tips om du eller en kollega har svårt att logga in:

  • Om du vid upprepade tillfällen efter varandra skriver in felaktiga användaruppgifter låser sig kontot tillfälligt. Vänta några minuter och försök sedan igen.
  • Tryck på länken ”Glömt lösenord?” vid inloggningsrutan om du fortfarande inte kommer in. Ange ditt användarnamn eller e-postadress för att få ett mail, där du får möjlighet att skapa ett nytt lösenord.
  • Tänk på att lösenordsfältet är känsligt för små och stora bokstäver, följ kraven som anges.

Kvarstår problemet efter detta kan du vända dig till din chef/bolagets superuser som kan hjälpa dig att kontrollera att användarnamnet är korrekt. Behöver du vidare hjälp så är du välkommen att kontakta Brilliants support på support@brilliantfuture.se.