Vanliga frågor & svar
Tips och tricks, högt och lågt från vårt Customer Care team.
Organisation
Bibliotek
Undersökningar
- Hur kan jag se vilka frågor som var med i senaste undersökningen?
- Går det att påverka ett redan presenterat resultat?
- Vanliga frågor om kommunikation kring medarbetarundersökningar
- Hur ofta ska man göra medarbetar- och pulsundersökningar?
- Vad borde undersökningen heta?
- Vem borde delta i mina undersökningar?
- Kan jag avbryta en undersökning?
- Kan jag skicka e-post manuellt?
- Vad är en pinkodslösning?
- Kan vi använda QR-koder?
- Vad är skillnaden mellan bakgrundsvariabler och bakgrundsfrågor?
Resultat
- Hur blir det med summering av resultat om bara en del av organisationen inkluderas i undersökningen?
- Hur tolkar jag grafen i förhållande till medelvärdet på en fråga?
- Hur kan två team ha samma indexvärde men olika färger inom engagemang?
- Vilka resultat får chefer tillgång till?
- Kränkande beteenden vs. Känsliga frågor - Vad är skillnaden?