Hoppa till innehåll
Svenska
English
Svenska
Visa undermenyer för översättningar
Öppna huvudnavigering
Stäng huvudnavigering
Svenska
English
Svenska
Visa undermenyer för översättningar
Kontakta oss
Kontakta oss
Hur kan vi hjälpa dig?
Det finns inga förslag eftersom sökfältet är tomt.
Employee Experience
Vanliga frågor & svar
Vanliga frågor & svar
Tips och tricks, högt och lågt från vårt Customer Care team.
Hjälp!
Organisation
Vad är skillnaden på ett team och en summering?
Vad är skillnaden på en chef och en medarbetare i organisationsstrukturen?
Vad är en användare?
Vad är ett externt ID?
Undersökningar
Vad borde undersökningen heta?
Hur kan jag se vilka frågor som var med i senaste undersökningen?
Vem borde delta i mina undersökningar?
Kan jag avbryta en undersökning?
Kan jag skicka e-post manuellt?
Vad är en pinkodslösning?
Vad är skillnaden mellan bakgrundsvariabler och bakgrundsfrågor?
Se mindre
▼
Resultat
Hur blir det med summering av resultat om bara en del av organisationen inkluderas i undersökningen?
Hur tolkar jag grafen i förhållande till medelvärdet på en fråga?
Hur kan två team ha samma indexvärde men olika färger inom engagemang?
Vilka resultat får chefer tillgång till?