Mina resultat
- Hur följer jag upp mitt resultat från kundundersökningarna?
- Vilka frågor ställer vi i kundundersökningarna?
- Hur beräknas utfallet på frågorna i kundundersökningarna?
- Hur jämför jag teamens resultat mot varandra?
- Hur kan jag se resultat för specifika ärendetyper/undersökningar?
- Hur kan jag se alla enkätsvar? Kan jag filtrera på specifika betyg?
- Kan jag exportera mitt resultat?
- Vad betyder siffrorna under knappen Respons?
- Hur skickar jag ut enkäter manuellt?
- Varför får jag inte in svar på mina kundundersökningar?
- Kan jag samla alla nyckeltal från olika system i Brilliant Navigator?
- Vad är Brilliant Viewer?
- Vad kan Viewern visa?
- Hur kommer jag åt kommentarerna från senaste medarbetarmätningen?
- Vad menas med en "faktor"?
- Vad är NPS? Hur räknas det fram?
- Hur kommer jag igång med Brilliant Viewer?
- Hur kan jag se svarsfrekvensen för medarbetarmätningen?
- Hur följer jag upp resultatet från senaste medarbetarmätningen?